Naša politika povrata traje 14 dana, što znači da imate 14 dana od primitka vaše robe da nas kontaktirate ako želite vratiti artikle. Nažalost, ako je prošlo 14 dana od vaše kupnje, ne možemo vam ponuditi povrat novca ili zamjenu. Da biste ispunili uvjete za povrat, vaš artikl mora biti nekorišten (nesastavljen) i u istom stanju u kojem ste ga primili. Također mora biti u originalnom pakiranju. Morate nas kontaktirati prije vraćanja artikla, ako to ne učinite, možda nećemo moći obraditi povrat novca. Nismo odgovorni za artikle vraćene bez prethodnog kontakta ili našeg ovlaštenja koji su oštećeni ili izgubljeni.
Ovlašten povrat
Nakon što odobrimo povrat, primit ćete e-poruku od našeg tima za povrate s vašim povratnim brojem i uputama o tome što se dalje događa. Dopustit ćemo 30 dana od primitka ove e-pošte da se roba vrati u naše skladište, nakon toga će se povrati vršiti prema našem nahođenju, a artikli vraćeni ili vraćeni izvan tog vremenskog okvira ili bez prethodnog odobrenja mogu biti odbijeni i vraćeni pošiljatelju. , što može dovesti do toga da budete odgovorni za dodatnu naknadu od dostavljača. Ne vraćamo novac za narudžbe sve dok vraćeni artikl ne bude prihvaćen i obrađen u našem skladištu.
Originalno pakiranje
Ako je vraćeni artikal KORIŠTEN, OŠTEĆEN ili nije u IZVORNOM PAKIRANJU, nećemo moći ponuditi puni povrat novca i bit će nam naplaćeno 30% izvorne kupovne cijene kako bismo pokrili činjenicu da ga više ne možemo preprodati. Prije povrata artikla preporučamo da fotografirate artikl i ambalažu kako biste vizualno prikazali njegovo stanje. U slučaju oštećenja u transportu s vizualnim zapisom stanja artikla prije slanja, ubrzava proces povrata i sprječava da vraćeni artikl bude odbijen zbog oštećenja. Ne prihvaćamo proizvode koji su opasni materijali ili zapaljive tekućine ili sadrže plinove. Provjerite jesu li spremnici za sve proizvode koji zahtijevaju benzin ispražnjeni i da je kabel akumulatora isključen u slučaju artikala s baterijskim napajanjem. Za dovršetak vašeg povrata trebat će nam račun ili dokaz o kupnji. Molimo kontaktirajte korisničku službu prije nego što se vratite vaš artikl kako bismo bili svjesni povrata, ako to ne učinite može doći do kašnjenja u obradi vašeg povrata.
Kako to ide s popravcima, gdje da idem?
Za popravak i održavanje vašeg proizvoda možete otići u poslovnicu u Halsterenu (samo uz najavu). Ne možemo jamčiti da će vaš proizvod biti izrađen izravno na licu mjesta. Možemo vam pomoći samo ako je artikl kupljen od nas. Također dajemo jamstvo na sve naše popravke. Kupcima dajemo 50% popusta na satnicu! umjesto 60,- kao kupac BWW 2INVEST N.V. plaćate samo € 30,- po satu (bez dijelova). Postoji li nešto što ne možemo odmah popraviti? Zatim ćemo osigurati da vaš proizvod bude spreman u roku od 15 radnih dana. Nakon toga možete ponovno preuzeti svoj proizvod.
Proizvod vraćen nakon 14 dana jer je neispravan?
Ponekad artikle dobijemo natrag jer su neispravni. Nakon provjere naših zaposlenika, to se u 99% slučajeva pokazalo netočnim. Često vozila nisu pravilno montirana ili akumulator nije napunjen ili jednostavno nije priključen. Ako artikl vratite zbog nedostatka, a pokaže se da je ispravan, naplatit ćemo troškove rada i administracije. Troškove povrata artikla također snosi kupac. Ako se pod jamstvom utvrdi da je vozilo neispravno, artikal ćemo popraviti i vratiti u roku od 15 radnih dana. Ako se vozilo više ne može popraviti, za to ćete dobiti vaučer.
Kolekcija
U rijetkim ćemo slučajevima organizirati povrat i obavijestit ćemo vas o svim troškovima za koje biste mogli biti odgovorni prije nego što dogovorite preuzimanje s dostavljačem (mogu se primijeniti troškovi povrata plus troškovi rukovanja od 20 do 40 €, ovisno o okolnostima. Troškovi povrata mogu variraju ovisno o veličini proizvoda i određuje ih naša kurirska tvrtka), bit ćete obaviješteni prije nego što dogovorimo preuzimanje. Dogovorit ćemo s vama odgovarajući dan, ali ne možemo dati točno vrijeme preuzimanja dostavljača. Ako propustite preuzimanje, to ćemo morati naplatiti, kao što će nam biti naplaćeno propušteno preuzimanje. Ukoliko smatrate da nećete moći doći na preuzimanje, molimo Vas da nas o tome što prije obavijestite i pokušat ćemo otkazati preuzimanje, ali ako to nije moguće naplatit ćemo propušteno preuzimanje.
Trag i trag
Ako sami dogovarate povrat, preporučujemo da koristite uslugu koja se može pratiti jer ne možemo biti odgovorni za povrate koji su izgubljeni u transportu. Ako organiziramo povrat, bit će vam naplaćena naknada koja će pokriti troškove kurira kao i administrativna naknada, ona će biti odbijena od vašeg povrata novca, korisnička služba će vas obavijestiti prije organiziranja povrata. proizvod ostaje vaš dok se uspješno ne izvrši primio, pregledao i potpisao član našeg skladišnog osoblja.
Zaprimljen povrat
Nakon što primimo i pregledamo vaš povrat, poslat ćemo vam e-poruku da vas obavijestimo da smo primili vaš vraćeni artikl. Također ćemo vas obavijestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg povrata novca ili kredita trgovine. Ako budete odobreni, nastojimo obraditi vaš povrat u roku od 5 radnih dana. Kredit će se automatski primijeniti na vašu kreditnu karticu ili izvorni način plaćanja u roku od 3-7 radnih dana, ovisno o vašem načinu plaćanja. Ako još niste primili povrat novca, prvo ponovno provjerite svoj bankovni račun. Molimo kontaktirajte tvrtku koja vam je izdala kreditnu karticu, može proći neko vrijeme prije nego što se vaš povrat službeno prenese. Zatim kontaktirajte svoju banku. Često postoji neko vrijeme obrade prije nego što se povrat objavi. Ako ste sve ovo učinili, a još uvijek niste primili povrat novca, kontaktirajte nas na service@berghofftoys.com
Preuzimanje i povrat (neuspjela preuzimanja)
Ako iz bilo kojeg razloga vratite predmet koji ga je potrebno zapakirati, dostavljač će odbiti preuzeti artikl ako nije pravilno zapakiran i naplatit ćemo neuspješno preuzimanje. Vaša je odgovornost osigurati da je artikal pravilno zapakiran i tražimo vašu potvrdu da je to slučaj prije nego što dogovorimo preuzimanje s naše strane. Preporučamo da sačuvate kutiju u kojoj ste primili artikl.